Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji

FESTIWAL PIWNYCH SMAKÓW


Przy udziale Kompanii Piwowarskiej wykreowaliśmy nowoczesny event piwny na mapie stolicy. Do udziału zaprosiliśmy warszawskich restauratorów, którzy rywalizowali w konkursie na najlepsze danie dopasowane do wybranego rodzaju piwa. Błonia Stadionu Narodowego podzielono na specjalne strefy: muzyczną – Off the plate (zagrali tam m.in. Sorry Boys, Skubas Acoustic set, Pustki, Natalia Nykiel i Iza Lach), Strefę Ogródków Piwnych, w której czekały przekąski i zimne napoje oraz Strefę Kulinarną, gdzie znalazło się, aż 30 restauracji serwujących dla gości swoje konkursowe dania, a najsłynniejsi szefowie kuchni podpowiadali, jakie jedzenie pasuje do konkretnych rodzajów piw. 
W Strefie Relaksu można było odpocząć na hamaku, a Ci, którym wrażeń było mało mieli do dyspozycji Strefę Piwnych Gier.
Impreza cieszyła się dużym zainteresowaniem i zgromadziła wielotysięczną publiczność.

Zajęliśmy się:
  • współtworzeniem koncepcji i projektu (wraz z Łukaszem Kmiecińskim)
  • zapewnieniem programu artystycznego
  • stworzeniem infrastruktury festiwalu
  • zapewnieniem zaplecza technicznego 
  • przygotowaniem cateringu 
  • realizacją wizyjną i dźwiękową
  • oświetleniem terenu
  • koordynacją imprezy masowej
  • wdrożeniem mechanizmu rekrutacji uczestników programu - ponad 200 lokali restauracyjnych
  • wprowadzeniem w każdym z lokali menu festiwalowego
  • stworzeniem strony www wydarzenia
  • projektem i produkcją i druk materiałów POSM do lokali, sieci sklepów oraz ich implementacją